روزی وحسرت عشق



jazireh eshgh

روزی مان  را خدا می دهد ...همان که خالق زیبایی هاست...روزی من هم کسی بود...کسی بود که دیگر نیست...کسی که روزی من بود... حال روزی کسی دیگر است...مانند رودی که مسیرش عوض شد...همان رودی که روزی درختی عاشقش بود...عشق درخت به رود...مرگ درخت  را موجب شد...درخت از تشنگی هلاک شد ...سهم او از آب رود سراب شد...دل آسمان زمین  برایش کباب شد...دریغ از اینکه رود به او بنگرد...من همان درختم که روزی باتو بودم...ولی حال بی تو نابودم.



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت16:05---19 آبان 1394
وبتون قشنگه
ولی برعکس ماله من سیاهیش زیاده
موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:,| ساعت 1:22| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت